Čerpací stanice Pap Oil zezelenají, bude z nich MOL

Do této podoby se promění více než stovka benzinek Pap Oil Foto: www.molcesko.cz

Maďarská skupina MOL, která je s 306 benzinkami druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic v České republice, sáhla k rebrandingu téměř všech svých 114 stanic Pap Oil. Do roku 2020 projdou proměnou a nadále budou působit pod jednotnou značkou MOL.

Končí tak obchodní strategie dvou značek a modrou barvu stanic Pap Oil nahradí zelená. Součástí změny je i zavádění nového občerstvovacího konceptu Fresh Corner, který je již realitou na stovce poboček MOL v České republice.

Maďarská skupina MOL koupila čerpací stanice Pap Oil v roce 2012. Nyní je čeká změna, kterou před časem prošly původní čerpací stanice Agip, Slovnaft a Lukoil. Společnost MOL si ponechá několik stanic Pap Oil v modernizované podobě pro zachování značky a uvažuje o jejím možném budoucím využití.

„Rozhodnutí realizovat strategii dvou značek nebylo nikdy definitivní. V době slučování celkem čtyř značek jsme tento koncept z pohledu  financí potřebných na celkový rebranding vyhodnotili jako nejlepší. Zhruba před půl rokem jsme ale dospěli k rozhodnutí, že z hlediska zákazníka je jednodušší a efektivnější mít vše pod jednou značkou. Bude naprosto jasné, jaké služby a jakou kvalitu mohou řidiči očekávat od celé naší sítě,“ vysvětlil Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika